از پنهان شدن از پشت پرده دست بردارید و شروع به ایجاد روابط معنادار کنی…
페이지 정보

본문
شاتر استاک
اگر اهل نیویورک هستید، ایده خانه ای با حیاط خلوت خصوصی درست در وسط منطقه پایین ایست ساید منهتن، تازگی دارد. در یک شب گرم پنج شنبه، درست زمانی که خورشید غروب می کرد، حدود 45 نفر دور هم جمع شده بودند، روبروی یک دیوار آجری با یک پایه میکروفون در مرکز. برای 90 دقیقه بعدی، کمدینهایی که در مکانهای معروفی مانند The Clowning Wine cellar و برنامههای تلویزیونی مانند Conan اجرا کردهاند، روی صحنه رفتند.
پس از پایان اجرا، یک سوم از گروه از طریق آپارتمان در طبقه بالا به خیابان اسکس رفتند تا با چند دوست جدیدی که در نمایش ملاقات کرده بودند، یک مشروب شب بخورند. بقیه عقب ماندند و با هم مخلوط شدند و جوک های مورد علاقه خود را از آن شب به یاد آوردند، در حالی که اطلاعات فیس بوک را رد و بدل کردند تا در تماس باشند.
دو تا از کمدینهایی که قبلاً همدیگر را ندیده بودند در حال برنامهریزی برای دور هم جمع شدن برای خوردن قهوه بودند تا راههایی را که میتوانند با هم همکاری کنند، بررسی کنند. شاید یک دوتایی کمدی اسکچ جدید در حال تولد بود.
در همان شب، تیمی از دانشجویان کارآفرینی که برای اولین بار در دانشگاه نیویورک شروع به کار کرده بودند، در حال آزمایش کردن استراتژیهای مختلف مقابله با سرما بهصورت آنلاین برای کسبوکار جدید نوشیدنیشان بودند تا بتوانند اولین توزیعکننده خود را تضمین کنند. این دومین تلاش آنها بود، پس از گذراندن نیمه اول هفته برای ارسال بیش از 200 ایمیل به صاحبان مشاغل در شهر نیویورک و برنامه ریزی تنها یک جلسه، که قبلاً به تعویق افتاده بود.
حدود ساعت 1:00 بامداد، توسعهدهنده وب گروه پیشنهاد جسورانهای داد. «چرا بچه ها آن را شب نمی نامید و سعی نمی کنید فردا خانه به خانه در دهکده شرقی بروید. چه کسی میداند که آیا این توزیعکنندگان حتی ایمیلهایشان را چک میکنند یا نه - آنها بیش از حد مشغول اداره تجارت خود هستند.
مدیر عامل تمسخر کرد و پاسخ داد: "این روزها تجارت آنلاین انجام می شود - اگر من سعی کنم خانه به خانه بروم، چه کسی می داند که آیا مالک آنجا خواهد بود یا نه، و حتی اگر باشد، هیچ راهی وجود ندارد که او موافقت کند با کسی صحبت کند. که از خیابان آمد.»
امروزه، بسیاری از مردم ترجیح میدهند که به صورت شخصی ارتباط آنلاین ایجاد کنند. این در مورد همه چیز از دوستیابی گرفته تا روابط تجاری - Tinder تا LinkedIn صدق می کند. دلیل آن ساده است - پنهان شدن در پشت مانیتور یا صفحه نمایش بسیار ایمن تر است. طرد شدن به آن سختی نمیآید، و همیشه احساس میشود که رابطه عالی بعدی درست در گوشه و کنار است.
واقعیت بسیار تلخ تر است.
ایجاد ارتباطات واقعاً معنی دار آنلاین مملو از چالش است. توجه همه به شدت پراکنده است و پتانسیل حواس پرتی در همه جا وجود دارد.
اینترنت در برقراری ارتباط بین مردم در سراسر مرزها و جهان بسیار مؤثر است، و احمقانه است که ارزش آن را در ایجاد فرصتها نادیده بگیریم و در عین حال افراد و جوامع بیشتری را در معرض دید یکدیگر قرار دهیم، اما وقتی صحبت از ایجاد روابط با پایهای محکم میشود، هیچ چیز به میان نمیآید. همیشه می تواند جایگزین تعاملات چهره به چهره شود.
سیگنا، یک سازمان جهانی خدمات بهداشتی، مطالعه ای منتشر کرد که نشان می دهد 46 درصد از بزرگسالان در آمریکا امروز احساس تنهایی می کنند. در برخی از گروه ها، مانند هزاره ها، گفته می شود که این تعداد به 80٪ می رسد.
در مصاحبه اخیر پادکست با تایلر کوون، نویسنده و ستون نویس نیویورک تایمز، دیوید بروکس، این موضوع را به تغییر فرهنگ نسبت داد.
ما در دهه 50 فرهنگی را پشت سر گذاشتیم که در آن نقطه مقابل تنهایی بودیم. ما در فرهنگی بودیم که مردم مجبور بودند مشکلات بزرگی را حل کنند، زیرا آنها یک فرهنگ بسیار گروه محور داشتند، چیزی که شما ممکن است آن را "همه در این با هم هستیم" بنامید. اتحادیه های بزرگ محله های بسیار تنگ [...].
و سپس مردم در حدود سال 1962 تصمیم گرفتند که کار نمی کند. و بنابراین آنها فرهنگی را ایجاد کردند که بسیار فردگرا بود. [...] مردم شروع به ارزش گذاری برای خودمختاری کردند. دهه 1960 دوره از بین بردن فرهنگ قدیمی بود.
ظهور اینترنت و استفاده فراگیر پس از آن تنها به تداوم این تغییر مهم در فرهنگ کمک کرد. خوشبختانه، بروکس پیشبینی میکند که این تغییرات تقریباً چرخهای هستند و اضافه میکند که «فرهنگ پاسخ جمعی ما برای حل یک مشکل است».
اگر تنهایی در واقع یک مشکل رو به رشد است، در نهایت فرهنگ ما دوباره برای حل آن تغییر خواهد کرد.
برخی در حال انجام اقداماتی هستند تا با پیدا کردن زمان طولانی برای قطع کامل ارتباط، احساس ارتباط بیشتری با دنیای واقعی داشته باشند.
این ناپدید شدن ناگهانی حواسپرتی افراد را وادار میکند که به لحظه توجه کنند - و دیگران توجه کنند.
این می تواند یک مکالمه طولانی با باریستایی باشد که هر روز می بینید و به نوشیدنی رایگان از یک دوست جدید ختم می شود. یا قرار دوم با زنی که به تازگی با او بیرون رفته اید و متوجه شده است که تمام شب گوشی خود را چک نکرده اید.
برای کارآفرینان، ایجاد روابط حضوری مهمتر است. مشارکت های تجاری در درجه اول بر پایه اعتماد بنا شده اند و جلب اعتماد بسیار آسان تر است. یک مشتری بالقوه جدید ممکن است به راحتی یک ایمیل سرد دیگر را نادیده بگیرد، اما فردی که تلاش می کند تا وارد محل کسب و کار شود و محترمانه وقت مالک را بخواهد، به احتمال زیاد برجسته تر است.
فرصتهایی برای ملاقات حضوری با افراد در اطراف ما وجود دارد، اما از آنجایی که آنلاین ماندن یا در خانه ماندن بسیار آسان است، فرد باید آگاهانه تصمیم بگیرد تا به دنبال راههای جدیدی برای قرار گرفتن در معرض جوامع جدید باشد. با درک این موضوع شروع کنید که واقعاً هیچ خطری برای قرار دادن خود در آنجا وجود ندارد. چه کسی می داند - شاید در نهایت با شخص بعدی که ملاقات می کنید، ویدیوی کمدی طرح ویروسی بعدی را ایجاد کنید.
Sergei Revzin و Vadim RevzinFollowingSergei و Vadim Revzin مدیران مشترک در School16، یک شرکت آموزش فناوری، و میزبانان مشترک پادکست The Mentors، یک نمایش هفتگی کارآفرینی هستند. این برادران دوقلو از طریق نقش سرگئی به عنوان سرمایهگذار و مربی در دانشگاه نیویورک و کار وادیم بهعنوان استاد کمکی در دانشگاه نیویورک و دانشگاه ایالتی نیویورک، صدها کارآفرین را آموزش میدهند و راهنمایی میکنند. این دو بنیانگذار و کارمند اولیه در چندین شرکت در مراحل اولیه و رشد در نیویورک و بوستون بوده اند.">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
Should you have any queries relating to where and how to utilize اخبار فروش اتومبیل, you possibly can call us from the web site.
اگر اهل نیویورک هستید، ایده خانه ای با حیاط خلوت خصوصی درست در وسط منطقه پایین ایست ساید منهتن، تازگی دارد. در یک شب گرم پنج شنبه، درست زمانی که خورشید غروب می کرد، حدود 45 نفر دور هم جمع شده بودند، روبروی یک دیوار آجری با یک پایه میکروفون در مرکز. برای 90 دقیقه بعدی، کمدینهایی که در مکانهای معروفی مانند The Clowning Wine cellar و برنامههای تلویزیونی مانند Conan اجرا کردهاند، روی صحنه رفتند.
پس از پایان اجرا، یک سوم از گروه از طریق آپارتمان در طبقه بالا به خیابان اسکس رفتند تا با چند دوست جدیدی که در نمایش ملاقات کرده بودند، یک مشروب شب بخورند. بقیه عقب ماندند و با هم مخلوط شدند و جوک های مورد علاقه خود را از آن شب به یاد آوردند، در حالی که اطلاعات فیس بوک را رد و بدل کردند تا در تماس باشند.
دو تا از کمدینهایی که قبلاً همدیگر را ندیده بودند در حال برنامهریزی برای دور هم جمع شدن برای خوردن قهوه بودند تا راههایی را که میتوانند با هم همکاری کنند، بررسی کنند. شاید یک دوتایی کمدی اسکچ جدید در حال تولد بود.
در همان شب، تیمی از دانشجویان کارآفرینی که برای اولین بار در دانشگاه نیویورک شروع به کار کرده بودند، در حال آزمایش کردن استراتژیهای مختلف مقابله با سرما بهصورت آنلاین برای کسبوکار جدید نوشیدنیشان بودند تا بتوانند اولین توزیعکننده خود را تضمین کنند. این دومین تلاش آنها بود، پس از گذراندن نیمه اول هفته برای ارسال بیش از 200 ایمیل به صاحبان مشاغل در شهر نیویورک و برنامه ریزی تنها یک جلسه، که قبلاً به تعویق افتاده بود.
حدود ساعت 1:00 بامداد، توسعهدهنده وب گروه پیشنهاد جسورانهای داد. «چرا بچه ها آن را شب نمی نامید و سعی نمی کنید فردا خانه به خانه در دهکده شرقی بروید. چه کسی میداند که آیا این توزیعکنندگان حتی ایمیلهایشان را چک میکنند یا نه - آنها بیش از حد مشغول اداره تجارت خود هستند.
مدیر عامل تمسخر کرد و پاسخ داد: "این روزها تجارت آنلاین انجام می شود - اگر من سعی کنم خانه به خانه بروم، چه کسی می داند که آیا مالک آنجا خواهد بود یا نه، و حتی اگر باشد، هیچ راهی وجود ندارد که او موافقت کند با کسی صحبت کند. که از خیابان آمد.»
امروزه، بسیاری از مردم ترجیح میدهند که به صورت شخصی ارتباط آنلاین ایجاد کنند. این در مورد همه چیز از دوستیابی گرفته تا روابط تجاری - Tinder تا LinkedIn صدق می کند. دلیل آن ساده است - پنهان شدن در پشت مانیتور یا صفحه نمایش بسیار ایمن تر است. طرد شدن به آن سختی نمیآید، و همیشه احساس میشود که رابطه عالی بعدی درست در گوشه و کنار است.
واقعیت بسیار تلخ تر است.
ایجاد ارتباطات واقعاً معنی دار آنلاین مملو از چالش است. توجه همه به شدت پراکنده است و پتانسیل حواس پرتی در همه جا وجود دارد.
اینترنت در برقراری ارتباط بین مردم در سراسر مرزها و جهان بسیار مؤثر است، و احمقانه است که ارزش آن را در ایجاد فرصتها نادیده بگیریم و در عین حال افراد و جوامع بیشتری را در معرض دید یکدیگر قرار دهیم، اما وقتی صحبت از ایجاد روابط با پایهای محکم میشود، هیچ چیز به میان نمیآید. همیشه می تواند جایگزین تعاملات چهره به چهره شود.
سیگنا، یک سازمان جهانی خدمات بهداشتی، مطالعه ای منتشر کرد که نشان می دهد 46 درصد از بزرگسالان در آمریکا امروز احساس تنهایی می کنند. در برخی از گروه ها، مانند هزاره ها، گفته می شود که این تعداد به 80٪ می رسد.
در مصاحبه اخیر پادکست با تایلر کوون، نویسنده و ستون نویس نیویورک تایمز، دیوید بروکس، این موضوع را به تغییر فرهنگ نسبت داد.
ما در دهه 50 فرهنگی را پشت سر گذاشتیم که در آن نقطه مقابل تنهایی بودیم. ما در فرهنگی بودیم که مردم مجبور بودند مشکلات بزرگی را حل کنند، زیرا آنها یک فرهنگ بسیار گروه محور داشتند، چیزی که شما ممکن است آن را "همه در این با هم هستیم" بنامید. اتحادیه های بزرگ محله های بسیار تنگ [...].
و سپس مردم در حدود سال 1962 تصمیم گرفتند که کار نمی کند. و بنابراین آنها فرهنگی را ایجاد کردند که بسیار فردگرا بود. [...] مردم شروع به ارزش گذاری برای خودمختاری کردند. دهه 1960 دوره از بین بردن فرهنگ قدیمی بود.
ظهور اینترنت و استفاده فراگیر پس از آن تنها به تداوم این تغییر مهم در فرهنگ کمک کرد. خوشبختانه، بروکس پیشبینی میکند که این تغییرات تقریباً چرخهای هستند و اضافه میکند که «فرهنگ پاسخ جمعی ما برای حل یک مشکل است».
اگر تنهایی در واقع یک مشکل رو به رشد است، در نهایت فرهنگ ما دوباره برای حل آن تغییر خواهد کرد.
برخی در حال انجام اقداماتی هستند تا با پیدا کردن زمان طولانی برای قطع کامل ارتباط، احساس ارتباط بیشتری با دنیای واقعی داشته باشند.
این ناپدید شدن ناگهانی حواسپرتی افراد را وادار میکند که به لحظه توجه کنند - و دیگران توجه کنند.
این می تواند یک مکالمه طولانی با باریستایی باشد که هر روز می بینید و به نوشیدنی رایگان از یک دوست جدید ختم می شود. یا قرار دوم با زنی که به تازگی با او بیرون رفته اید و متوجه شده است که تمام شب گوشی خود را چک نکرده اید.
برای کارآفرینان، ایجاد روابط حضوری مهمتر است. مشارکت های تجاری در درجه اول بر پایه اعتماد بنا شده اند و جلب اعتماد بسیار آسان تر است. یک مشتری بالقوه جدید ممکن است به راحتی یک ایمیل سرد دیگر را نادیده بگیرد، اما فردی که تلاش می کند تا وارد محل کسب و کار شود و محترمانه وقت مالک را بخواهد، به احتمال زیاد برجسته تر است.
فرصتهایی برای ملاقات حضوری با افراد در اطراف ما وجود دارد، اما از آنجایی که آنلاین ماندن یا در خانه ماندن بسیار آسان است، فرد باید آگاهانه تصمیم بگیرد تا به دنبال راههای جدیدی برای قرار گرفتن در معرض جوامع جدید باشد. با درک این موضوع شروع کنید که واقعاً هیچ خطری برای قرار دادن خود در آنجا وجود ندارد. چه کسی می داند - شاید در نهایت با شخص بعدی که ملاقات می کنید، ویدیوی کمدی طرح ویروسی بعدی را ایجاد کنید.
Sergei Revzin و Vadim RevzinFollowingSergei و Vadim Revzin مدیران مشترک در School16، یک شرکت آموزش فناوری، و میزبانان مشترک پادکست The Mentors، یک نمایش هفتگی کارآفرینی هستند. این برادران دوقلو از طریق نقش سرگئی به عنوان سرمایهگذار و مربی در دانشگاه نیویورک و کار وادیم بهعنوان استاد کمکی در دانشگاه نیویورک و دانشگاه ایالتی نیویورک، صدها کارآفرین را آموزش میدهند و راهنمایی میکنند. این دو بنیانگذار و کارمند اولیه در چندین شرکت در مراحل اولیه و رشد در نیویورک و بوستون بوده اند.">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
Should you have any queries relating to where and how to utilize اخبار فروش اتومبیل, you possibly can call us from the web site.
- 이전글This Is The Myths And Facts Behind Address Collection Site 24.11.24
- 다음글Что такое POV в порнухе? 24.11.24
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.